torsdag den 17. september 2009

Moon & Moon

Blev ringet af min far, som ville høre om han skulle købe nogle cd'er med hjem, og efter lidt tænkning kom jeg frem til at det skulle være Bat For Lashes's nye CD "Two suns". Jeg er ret sikker på at jeg har nævnt Bat for lashes før, men kender i det, når man hører noget helt fantastisk, og at alle i kender bare skal se eller høre det? Sådan har jeg det med hende. Hendes musik er skæv på den smukkeste måde, og både hende, hendes tøj og hendes stemme er som fra en anden verden. Så nu er CD'en på vej, i mellemtiden må jeg jo lytte til den her. Luk øjnene og læg mærke til den fantastiske stemme hun har!

Jeg glæder mig til weekenden, i får se hvorfor. Imorgen skal der tages skole billeder, det er frygteligt, jeg kan sige ærligt at jeg ikke har set noget nær på almindelig ud på nogen af dem! Heeeldigvis er det vores sidste - selvom dét i sig selv er trist.
Take care!(:

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Om mig

Mit billede
I just turned 18, and I love to take photographs.