lørdag den 22. august 2009

Nirrimi;







Nirrimi som har taget de fantastiske billeder her billeder er kun 16 år. Det er helt vildt, og meget imponerende! Hun er super talentfuld, og hvis jeg er bare 10 % så god når jeg bliver 16, vil jeg være lykkelig! Lyset på alle de her billeder syntes jeg er helt fantastisk! Anyway, klodset som jeg er har jeg mistet min instruktions-bog til mit kamera, rimelig kedeligt siger jeg bare!
Imorgen skal jeg til kæmpe loppemarket (det bedste på hele året) og håber på at finde nogle mærkelige ting til mine billeder! - Alt tøjet jeg bruger til mine billeder er mit og mine veninders, og vi har jo snart brugt alt hvad der er at bruge! Ha en dejlig weekend!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Om mig

Mit billede
I just turned 18, and I love to take photographs.