fredag den 7. august 2009

Mit nye DIY projekt!


Endelig blev den færdig! (efter at jeg desperat har ledt i hele huset efter sort sytråd, - selvfølgelig kan man aldrig finde de mest basale farver som sort og hvid, men orange, violet og grøn er da masser af?) Er rigtig tilfreds med den, den er blevet lige som jeg ville ha den.
Den fineste detalje syntes jeg er at den øverste og nederste stribe på kjolen er malet på, bare sådan "let", og den midterste stribe er et stykke bånd. Så det her er nok den billigste nederdel jeg nogensinde har syet, da stoffet jeg har brugt er fra et loppemarket for hvor jeg købte 6 m. for 40 kr, båndet købte min mor, og malingen er venligst "udlånt" af Anna!
Anyway den her nederdel er jo indspireret af Cocorosa's som jo er inspireret af Miu Miu's, så ja, mon ikke det bare er min egen?:D

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Om mig

Mit billede
I just turned 18, and I love to take photographs.