søndag den 2. august 2009

Mine nye darlings!

Photobucket
Mine nye elskede sko, som var sat ned fra 1000 kr til 300, der er flere billeder her, og så var jeg på et par loppemarkeder, hvor jeg fandt nogle super lækre ting!
Photobucket
Nemlig et skostativ, Mew CD "frengers", en Chanel pung, et par Raybans (som jeg har opdaget er ægte!) skulderpuder, bånd og en masse stof! Så ja, jeg føler mig suuuper heldig! Det var en gammel dame, der havde samlet ind hos sine veninder, som havde en masse gamle tasker, punge osv. - Jeg var i himlen!

2 kommentarer:

  1. hvor meget købte du chanel pungen for ?(:
    og den er vildt fed, bare det var mig som havde fundet den.. suk..

    SvarSlet
  2. 10 kr, simpelthen!(: - det er ikke sådan med gamle damer:D

    SvarSlet

Om mig

Mit billede
I just turned 18, and I love to take photographs.