mandag den 24. august 2009

Cut-off-boots.

Photobucket

Oh yes, sådan så de ud da jeg købte dem! Total kinky! - købte dem på et loppemarket, for 30 kr. af en dame der havde mange lignende ting (vi snakker glimtende g-strenge, overknee laksko, osv. liiidt mistænkeligt?) Anyway købte dem her med tanken om at de skulle være ankelstøvler, så jeg gik i gang! Jeg gjorde det hurtigt, og klippede lynlåsen midt over, lige nu tænker jeg over hvordan lukningen skal se ud, men jeg skal nok finde på noget!




Photobucket

Jeg syntes at resultatet blev rigtig godt, de er dog en smuuuule små i det, men jeg kan klare det! Hvad syntes i, er de stadig for kinky? Skal de klippes længere ned? Jeg skal nok vise nogle af de andre fine ting jeg købte på loppemarkedet, på Oculaire her i løbet af ugen!

8 kommentarer:

  1. Neeeej et fund altså! 30kr?? wow totally jealous! (;
    Synes længden er helt perrrfect (;

    SvarSlet
  2. Uha, endnu en wedge-elsker!;D
    Årh, godt at høre at de ikke er for meget!;D

    SvarSlet
  3. Hold da op et kup! Kan du mon få kanten syet eller hvordan? Uanset hvad har du vist skudt papegøjen der, mens vi andre må ud og lægge flere hundrede kroner for at få noget tilsvarende!

    SvarSlet
  4. Hmm, ja jeg overvejer det, ligenu sidder jeg bare med problemet at min venind ekom til at lyne hele vejen op, så selve lynlåse-hovedet er røget af skoen. Nogle der ved om man kan få sat den på hos en skomager?

    SvarSlet
  5. Det kan du garanteret - tag dem med ned til en skomager og hør.. Det har virkelig tit overrasket mig hvad skomagere egentlig kan udføre af mirakler (;

    SvarSlet
  6. Åh det er godt at høre, det har nemlig plaget mig hele dagen!;D Det vil jeg gøre så, det er bare dét at man har givet 30 kr. for dem, og så skal man betale 5 gange så meget for at få dem lavet!;D

    SvarSlet
  7. Ja, det tænkte jeg også lidt selv på.. men du har jo alligevel sparet en god portion penge! (;

    SvarSlet
  8. ej hvor er de flotte bare det var mig som havde dem :)

    SvarSlet

Om mig

Mit billede
I just turned 18, and I love to take photographs.