mandag den 20. juli 2009

Jeg blev nød til at gøre det!..

Da jeg så Katrine's indlæg (http://bykatrine.blogspot.com/2009/07/do-it-yourself-lesacdress.html) om hendes guide til at sy en kjole der kunne sættes på tusind måder, måtte jeg jo bare gå i gang (når man nu har ferie har man jo maaaasser af tid!)


Og den endte med at se sådan her ud;

Som en lille detalje flettede jeg stroppen i det samme stof som kjolen er syet af, det tager tid men betaler sig synes jeg.
Så det her indlæg er en opfordring (og hyldest) til Katrines fine guide til den fantastiske kjole!

6 kommentarer:

  1. Hvor er jeg glad for du kunne bruge min guide! Jeg elsker detaljen du har tilføjet med det flettede bånd! ´Tror jeg vil gøre dig kunsten efter! (;

    SvarSlet
  2. Hvor er det blevet godt! Overvejer også selv at gå i gang. Og ja, som Katrine også er inde på, er det en virkelig god idé med den flettede snor.

    /Maria
    www.garderobeskabet.blogspot.com

    SvarSlet
  3. Det ser da fantastisk ud, måske skulle man selv gå i gang :D Elsker detaljen med den flettede snor.

    SvarSlet
  4. Eeej, jeg er glad for at i kan lide den, og det er bare at gå i gang, det tar INGEN tid når man tænker på hvor fin den er!
    - og ja snoren gør kjolen lidt mere... eksklusiv?:D

    Claudia

    SvarSlet
  5. Den er bare blevet rigtig flot!

    - werncofie.blogspot.com

    SvarSlet
  6. Sikke en fin kjole, og rigtig god ide med snoren det ser bare lækkert ud :)

    SvarSlet

Om mig

Mit billede
I just turned 18, and I love to take photographs.