fredag den 10. juli 2009

I'm Baaaaack!

En smule tidligere hjemme fra sommerhus pga. dårligt vejr. Men lige præcis det dårlige vejr, betyder også at jeg har et par nye anbefalinger, fordi der findes da ikke noget bedre end at se film i regnen eller lytte til god musik?
Den første anbefaling er stor, for det her er en af de bedste film jeg har set længe! Den hedder "The Fall" og den skal ses! Ihvertfald hvis man kan lide gode eventyr og flotte locations.

Den anden anbefaling må være på When Saints Go Machines Cd "Ten makes a face"! Min far købte den, og jeg syntes den er fantastisk! Skal heldigvis snart ind og se dem. Især "Pinned", "You or the gang" og "You should be someone else" kan anbefales!


Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Om mig

Mit billede
I just turned 18, and I love to take photographs.