lørdag den 25. juli 2009

ASCENSION

Abbey Lee Nick Knight

Hmm, jeg kan godt lide det dystre i det her billede, skyggerne og stemningen i det. Syntes bare lige at jeg ville dele det med jer, da jeg selv finder det ret fint, (hvis man kan beskrive det sådan?) Billedet er taget af Nick Knight for Dazed and Confused og det er Abbey Lee i billedet.
Hvad syntes i, er det for meget, for dystert?

Dazed and confused taget af Mel Bles
Desuden er jeg også ret vild med det her billede taget af Mel Bles til Dazed and Confused, også.

2 kommentarer:

  1. Synes overhoved ikke det er for dystert.
    - de er vildt flotte! :D

    SvarSlet
  2. Ja ikk?
    Overvejer at få et af dem op på min væg, herhjemme. Tænker at det "sorte" vil være flottest?(:

    SvarSlet

Om mig

Mit billede
I just turned 18, and I love to take photographs.