søndag den 21. juni 2009

KISS KISS KISS
Her kommer endnu en lille musik anbefaling, denne gang om "Kiss Kiss Kiss"! Jeg så allerførst Kiss Kiss Kiss til DMA (som blev sendt over myspace tror jeg, total lamt) men Kiss Kiss Kiss optrådte med "Hector", og det gjorde de faktisk rigtig godt! Efter det var jeg så til en Dúné koncert hvor at Kiss Kiss Kiss opvarmede, og dét gjorde de godt! Efter da har jeg ledt efter en af de sange de optrådte med, nemlig "size 34" men de fleste er pist væk, desværre! NÅ, men pointen er at de er rigtig gode og at i skulle ta at lytte dem, det kommer i nok også til hvis i lytter til P3 i den her uge, for de er nemlig ugens uundgåelige med "Broken Hearts"!


http://www.myspace.com/kisskisskissdk

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Om mig

Mit billede
I just turned 18, and I love to take photographs.