torsdag den 7. maj 2009

TROELS
Troels Abrahamsen, kendt fra Veto, har lige udgivet sit album "WHT" her den 4 Maj! OG NØJ, bare den første single "End scene" får mig til at hoppe rundt af glæde! Jeg troede ikke at det kunne blive meget bedre, da jeg var inde og se Veto til koncert for lidt tid siden, MEN DET KAN DET!

Det var en af mine så søde veninder, som også elsker Veto der fortalte mig om singlen, og da jeg hørte den i radioen, var jeg solgt! "WHT" blir den næste cd jeg skal ha' det er helt sikkert!

Ja, sådan ser det altså ud, logoet til hans nye cd "WHT"


Smut ind og hør singlen - og lad mig høre hvad i syntes?
http://www.myspace.com/supertroelsmusic


PS. "WHOmadeWHO" er også et band at holde øje med!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Om mig

Mit billede
I just turned 18, and I love to take photographs.