lørdag den 30. maj 2009

MGMT
Jeg har nævnt dem før - mine fantastiske veninder! De har da også bare en vidunderlig musiksmag! Da jeg mødte dem for første gang var nogle af de første ting vi spurgte hinanden om, "Hvad er jeres ynglingsband?" "Hvad er jeres ynglings radiokanal?". Ja det andet spørgsmål lyder måske lidt underligt, men da vi alle svarede "P3!" og vores ynglingsband inkluderede hinandens ynglingsbands var det næsten klart at vi ville få det godt sammen! - Eller sådan så jeg det ihvertfald på det. Egentligt underligt hvordan man kan danne sig et indtryk af en person ud fra de spørgsmål - i mit det her tilfælde så de (Anna & Emma) så også blændende smukke og helt vildt søde ud, så mon ikke det hjalp lidt? Men de introducerede mig for "MGMT" og nu denne her sang, jeg syntes i skal høre!





Har nogen af jeres venner introduceret jer for nogle vidunderlige ting?

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Om mig

Mit billede
I just turned 18, and I love to take photographs.